Co to moze byc z Averem?

Autor: Relifex (relifex_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 21:51:50 MET

Witam,
    ostatnio po reinstalce systemu (Me), nie udalo mi się niestety
zainstalować Aver TV Studio.
Do tej pory wszystko było ok, używałem jej prawie od roku, chodziła jak
trzeba, robiłem od tego czasu ze 3 albo 4 razy reinstalke i wszystko było
ok. Komp wykrywa urządzenie Video Device i Audio Device (PnP) na 9
przerwaniu (jak zwykle). Stery z plyty FleetTV spokojnie wchodza. dalej przy
probie odpalenia programu Setup w celu instalacji software'u do karty wywala
nastepujacy blad:
"You choose the wrong application". Cholery mozna dostać bo juz nie wiem o
co chodzi, próbowałem chyba wszystkiego. Co sie tak uczepil nie wiem, moze
Wy mi cos poradzicie, moze mial ktos podobny przypadek?
Pozdrawiam