Re: Regulator obrotów

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 18:50:19 MET

"Adramelech" <adresu_at_tu.nie.ma> wrote:
> Gdzie można kupić regulator obrotów dla wentylotora na zasilaczu?

FAN MATE 1 - przeznaczenie - do wentylatorów procesorów, ale jak
pokombinujesz... Możesz np. zamontować w zasilaczu wentyl. 3 pin i podłączyć
go do płyty głównej, będziesz miał od razu wskazanie obrotów.

http://www.discotech.waw.pl/
http://www.4max.com.pl/

> Ile takie cudo może kosztować?

ok. 16 zł + kosz wysyłki.

Ja kupiłem kiedyś regulator obrotów w sklepie elektronicznym (ręcznie
polutowany przez właściciela) - 15 zł. O wiele mniejszy od powyższego, no i
nadaje się do wentyla w zasilaczu bez żadnych przeróbek.

--
Pozdrawiam
Kzysio