Re: Nagrywarka TAEC

Autor: Pryniu (bchbull_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 16:12:45 MET

Ja do niedawna mialem taki sam problem: Czy wybrac Lite-On chwalonego w
roznych serwisach (tanszego) czy tez TEAC x24. Wybor stal sie oczywisty gdy
poszeflem do sklepu i nie mieli Lite-on'ow :) Ale nie zaluje - smiga jak
szalona tym bardziej ze bios (partia ze stucznia 2002) jest poprawiony -1b a
w przypadku 1a -byly problemy z plytkami 870MB teraz ... nie wiem dopiero
mama zamiar przetestowac. Tak wiec w tej chwili nie zamienilbym jej na zadna
inna -plytka w 3:30m :) i nie ma problemow z kopiowaniem zabezpieczen :))

--
greetz from Pryniu