Sprawa dlugosci kabla - ciag dalszy...

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 15:19:06 MET

Witam.
Pamietacie zapewne moje pytanie nt gubienia kolorow przez
5-metrowy kabel svhs-svhs (firma Vivanco). Ktos z was zasugerowal
mi, ze kabel jest walniety i do wymiany. Otoz sprawdzono mi go w sklepie
na kamerze i okazalo sie, ze tam kolory sa i kabel jest OK !!!
Dla przypomnienia: karta Hercules KyroII tv-out, telewizor Phillips 17" z
wejsciem
euro i przelotka. Gdy podlaczam kablem:
1. svhs-svhs 2m -> kolor jest
2. svhs-svhs 5m -> kolorow nie ma
3.svhs-chinch 5m -> kolorow nie ma
4. chinch-svhs 5m -> kolor jest (!)
(wszystko na niezmiennych ustawieniach urzadzen; 3 i 4 to ten sam kabel,
tylko zmienione kierunki).
W gruncie rzeczy, moglbym pozostac przy wariancie 4, ale ponoc jakosc
sygnalu
na wyjsciu composite jest gorsza od tej z svhs.
Moje wnioski:
1. Wyjscie svhs na karcie - jakosc na tyle slaba, ze nie wlacza
    dekodera kolorow w TV.
2. Wyjscie composite (chinch) na karcie - jakosc gorsza, lecz mocny sygnal,
stad kolory.
3. Telewizor jest dobry, w tej sytuacji nie maja wplywu jego ustawienia.

Czy jest program, ktory potrafi obsluzyc tv-out na kyro? Zakladki driverow
sa zenujaco
ubogie w opcje. Skandaliczny jest brak jakiegokolwiek softu firmowego, a
wszelakie
tweakery to tylko podkrecanie i nic wiecej. Szukam wlasnie takiego TVToola
czy tvcc2000
ale dla Kyro.
Sorry za litanie i za powtorzenie tematu.

GreG.