Re: Czym zastąpić SB AWE 64 ?

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 15 Mar 2002 - 14:06:30 MET

> A co sądzicie o karcie:
> Hercules GAMESURROUND FORTISSIMO II ?
> Znakomite recenzje, wszyscy sądzą, że ta karta deklasuje SB Live, są
> drivery pod linuksa i świetne wsparcie dla windows.
>
> Znacie ?
> BTW: Jak ktoś wie gdzie to można kupić w Warszawie niech się odezwie..

  Ano, do tej pory miałem SB Live 1024, a od paru dni własnie Fortissimo.
  Nie jestem melomanem i raczej nie mam absolutnego słuchu, jednak tyle
  co mogę stwierdzić, że dźwięk jest wyraźniejszy (może fachowo powinno
  się to powiedzieć dynamiczniejszy?). Na pewno instalacja jest bezproblemowa,
  a także jest mniejsze obciążenie procka. W grach dźwięk bardziej mi
  odpowiada generowany przez Herculesa niż przez SB. Ale jest na pewno moje
  subiektywne odczucie. Dużym plusem jest możliwość podłączenia jednocześnie
  głośników, słuchawek i software'wy wybór między nimi. W zestawie jest
  bardzo bogate oprogramowanie.... Jednym słowem karta godna zakupu.
  Dostępna jest w sklepie internetowym Artland II, który ma siedzibę
  w Warszawie.
Rafał