Re: opinie na temat ECS K7S5A

Autor: luk (luk_at_free.net.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 12:49:39 MET

> bo tak dzieje sie ze wszystkimi plytamoi tej firemki

babcia ci to wrozyla ?
mam kilku kumpli z k7s5a i nie maja zadnych problemow-fakt faktem trzeba
troche wiedziec co sie instaluje inaczej moga byc problemy;p
ja mam k7vza i durona 800_at_1066 (a to jeszcze nie koniec mozliwosci tyle ze
ram wymieka :< ) jak dla mnie wystarczajaca wydajnosc i nie wyobrazam sobie
co mi innego moze dac np abit. komp chodzi sobie bez problemowo 3 dni .
pozniej restartuje ale to raczej z przyzwyczajenia niz z koniecznosci.dzwiek
hmmm malo kto korzysta z ac 97 bo jakosc tego jest straszna .ale do kilku
mp3 albo do obejrzenia sporadycznie filmow na 2ch glosnikach sie nadaje.
jeszcze sie nie spotkalem z przypadkiem padniecia tego ukladu -chyba ze nie
dzialal od poczatku ale wtedy plyte wymieniono od reki !
luk