Re: ECS na SIS-ie ???

Autor: Grzegorz Kurczyk (grzegorz_at_control.slupsk.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 10:54:25 MET

Użytkownik Zrath <zrathen_at_zrathen.mine.nu> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6saa8$d0u$1_at_h1.uw.edu.pl...

> główną dolegliwością ecs'a ( i każdego innego kompa ) jest pośpieszne i
> nieuważne składanie kompa i instalowanie systemu na wyczucie ( bez
czytania
> manuala i wszystkich komunikatow systemowych ) :))))
> przy normalnym skladaniu i instalowaniu systemu - wszystko hula nawet na
> ecs'ie
> ( swoja droga na k7s5a zlozylem juz z 10 kompow i mam o tej plycie jak
> najlepsze zdanie - baaaardzo stabila )

Witam i w pełni popieram !!!
Złożyłem już ponad 40 komputerów na tej płycie (7 Athlonów 1,2 i 1,33 z
DDR-ami i reszta Durony w rozpiętości od 700MHz do1GHz z pamieciami SDRAM).
Do dnia dzisiejszego zero reklamacji. Jedno co prawda, to płyta jest trochę
wybredna jeśli chodzi o pamieci. Muszą być porządne, a nie klepane u
Chińczyka w garażu :-). Najlepiej gdy są na "kościach" wymienionych w
dokumentacji płyty. Sam też pracuję na tej płycie a Athlonem 1,33 + 256MB
DDR i od prawie pół roku nie odnotowałem zadnego zwisu (a komputerek
naprawdę sie nie obija :-) zarówno pod Windowsem jak i Linuksem.
Jedyny b.dziwny problem jaki zaobserwowałem dosłownie przedwczoraj, to
problemy z kartą sieciową 3Com SOHO (wsadzona była do K7S5A w wersji bez
Lan'u). Sterowniki zainstalowały się poprawnie widać sieć, tylko transfer
jest gorszy niż przez modem. Podejrzewam jadnak, że jest to jakaś
niekompatybilność sterowników tej karty, bo po włożeniu do tego samego kompa
karty 3C905B (wygląda niemal identycznie jak SOHO - nawet ten sam chipset)
wszystko śmiga jak złoto.

--
Pozdrawiam
Grzegorz