Re: stary BIOS... p?yta niet?ga... CPU apgrejd...

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_adres.jest.w.sygnaturce.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 10:07:48 MET

Witam.
Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma> napisał(a):
> "˙`˘°WëŁřŻÂ§PýM°˘´˙" <welrzaspym_at_wp.pl> Odpowied? na
> Zwykłym flashem awarda.

Ja wczoraj użyłem tego winflasha, no i nie było z nim problemów.
Całkiem przyjemny programik, można wybrać obszar który chce się
programować.
Co do nowego biosu do K7VZA to chyba coś w pomieszali na stronce.
Zwykły programik Awarda odmawia flashowania, poprostu plik biosu ma inne
ID niż powinien, tak jak by był do innej płyty. Winflash też ostrzega,
ale w nim już można flashować. Pobawiłem się trochę nowym biosem i
wróciłem do starego. Nie podoba mi się to że płyta zmieniła typ ;)).

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl