Re: Plyty ze zintegrowana karta graficzna

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 09:08:42 MET

Użytkownik "Smitii" <smiti_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jakie plyty polecacie
> w gre wchodza plyty
>
> ASUS CUPLE
> ECS 815
>
> Czy warto bardziej zainwestowac w kompie do domu w szybsza pamiec DDR czy
> szybszy procesor ??
> Czy prawda obiektywna sa wyniki z testu SANDRA ze celeron i p3 osiagaja te
> sama wydajnosc ktora przy tej samej
> czestotliwosci zegara jest nizsza od durona ???
>
> Czy plyta zintegrowana pozwala na w miare przyzwoite pogranie np w Quake
> Arena
kupowanie plyty z zintegrowana grafika jest bezsensem juz lepiej za ta cene
kup jakas ECS a zaoszczedzona kase przeznacz na GF1 256 DDR ktora kosztuje
150 zl a ma wydajnosc lepsza niz GF2 MX 400. Kup przynajmniej 128 M DDR i
zainstaluj mniej pamiecio zerny system chodz by win 98 lub 95 :) w sumie
system to tylko nakladka a cala reszta jak sterowniki i nowsze wersje
programow daja dokladnie to samo przy mniejszym obciazeniu systemu. Ps.
jesli chcesz kupic Intela to nie wiem czy warto pchac sie w DDRy bo np P4
ich nie wykozysta juz lepiej AMD ktore w polaczeniu z DDR jest naprawde
szybkie.