Re: mam problem z karta tv.

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 08:28:40 MET

Użytkownik siksomoto <tranced_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c9118e1$1_at_news.vogel.pl...
> Witam Szanownych Grupowiczow, moj problem jest nastepujacy:
> kiedy wkladam plyte cd ze sterownikami od karty tv do komputera,
> pojawia mi sie komunikat "Setup failed to initialize. Please reinstall
> driver first",
> pomimo iz sterowniki zostaly wczesniej zainstalowane i odinstalowane,
> to dzieje sie caly czas tak samo.
>
> Prosze o sugestie na powyzszy temat lub wskazowki i przypuszczenia.

wskazówki są takie !!!
jak juz dowiesz sie co to za karta TV (bo nas tą informacją nie obdarzyłeś)
to looknij na stronę producenta i ściagnij drivery i soft pod swój system

pozdrawiam