Re: Dlaczego wzmacniacz "buczy" ?

Autor: Elvis (elvis_at_elvisek.ath.cx)
Data: Fri 15 Mar 2002 - 00:44:03 MET

Użytkownik "Garrettt" <garrettt_at_interia.pl> napisał

> Po wlaczeniu wzmacniacza slychac natomiast dosc meczace "buczenie" (nawet
> trakcie sluchania muzyki czy ogladania filmu). Nie ma tego natomiast przy
> podlaczeniu do tej samej wiezy (tym samym kablem) przenosnego
minidisc'a...
> Ktos wie co mozna z tym zrobic ?

Nie jestem pewien czy to o czym mysle cos pomoze - to tylko intuicja, ale:
Podlacz kompa i wzmacniacz do jednego przedluzacza jesli juz tak jest, badz
podlaczenie nic nie zmieni, wylacz wtyczke wzmacniacza i obroc ja o 180'
(tak zeby zamienic bolce miejscami).

Moze pomoze :)

pozdrawiam
Elvis