kopiowanie dysku z systemem ? prośba o pomoc :-)

Autor: Paweł Siwy \ (gwizdek11_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 22:45:11 MET

Witak :-)

mam takowe pytanko poniewaz chce zmienic dyski w kompie
i nie wiem jak najlepiej i najszybciej to zrobic.
3 mozna podpiac obydwa dyski i po prostu skopiowac partycje
z systemem z jednego na drugi, np. PartitionMagic'iem.
moze jest do tego zadania jekis inny soft ?

3 w taki sposob skopiuje sie wszystko, lacznie z kazdym
wpisem w rejestrze, kazdy 'pliczek' umiejscowiony
bedzie w takim samym miejscu na nowym hdd jak i w starym ?

3 robiac to w taki (czy inny sposob) system odpali sie bez problemu ?

prosze pomozcie bo nie chcialbym instalowac wszystkiego od nowa :(
jest tego sporo pszecie ;)

WIELKIE dzieki za pomoc !

----
Pozdroofka