Re: drukarka laserowa - problem!

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 21:48:26 MET

"Tomasz T." <tomasz.tumidajski_at_interia.pl> napisal(a):

>Czy ktos z szanownych grupwioczow spotkal sie z takim problemem i rozwiazal
>go?

FS600 u mnie w firmie pracuje jako drukarka sieciowa podpieta
do serwera wydruku hp. Od poczatku byly z nia problemy, albo
zglaszala brak tonera, albo sie po prostu zacinala. W kazdym badz
razie nie udalo mi sie dojsc co i jak, serwis twierdzi, ze jest sprawna :->

Jedyne co mi przychodzi na mysl, to zebys spradzil ja na innym kompie
i zobaczyl, jak zachowuje sie w trybie graficznym. wtedy bedziesz mial
wskazowke, co dalej.

Andy