problemy z płytą ASUS CUSL2-C

Autor: raVen (XraVenX_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 21:19:16 MET

Przez miesiąc płyta chodziła dobrze, później zaczęło się dziwnie wieszać.
Komputer zatrzymuje pracę w każdym momencie np. przy wczytywanie windowsów,
w samych windowsach, w biosie, przy wyświetlaniu informacji o karcie
graficznej - jeszcze przed informacjami biosu itd. Czesem uda się dłużej
popracować, ale i tak się w końcu powiesi.
Zmieniałem pamięć, kartę graficzną, odłączałem dyski, stację dysków i ciągle
komputer zachowuje się tak samo.
Jak jestem w dosie to nawet nie wiadomo kiedy się zawiesza - kursor ciągle
miga tylko nie da się nic pisać.
Po prostu polega to na tym, że obraz na ekranie zatrzymuje się i nic nie da
się ruszyć(dyski nie czytają, myszka nie chodzi).
W Biosie też próbowałem zmieniać, brać ustawienia standardowe i nic.
Jedyne co podejrzewam to płyta główna lub procesor, ale nie mam możliwości
sprawdzenia.
Procesor (Celeron 800) raczej się nie przegrzewa - 40 stopni C.
Może ktoś podsunie jakiś pomysł jak to naprawić lub wie co jest rąbnięte,
może gdzieś się mylę????

please help