Re: ATI Rage 128 vs Radeon VE

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 18:58:58 MET

Użytkownik towarzysz Vader <vader_at_nospam.regionalna.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3C8F0B87.6030404_at_nospam.regionalna.net...
> Ostal mi sie stary pecet na AMD K6-2 400MHz. Chce go sprezentowac bratu,
> ale musze do niego kupic jakas grafike. Mysle nad kartami ATI Rage 128
> 32 MB lub Radeon VE 32 MB (obie w granicach 200 zl, rage ponizej a radek
> troszke ponad). Ktora z nich warto wsadzic do kupy z takim prockiem? A
> moze macie jakas inna propozycje? Najlepiej taka, ktora mozna jeszcze w
> sklepie dostac bo za uzywanymi cala okolice zjechalem i nic nie znalazlem.

Jeżeli różnica w cenie jest mała to weż ten VE, będzie szybszy w 3d a w 2d
obydwie powinny być OK.
A co do procka to posmaruj go delikatnie jakąkolwiek pastą term., daj napięcie
na 2.3V i póść na 450Mhz (jak b.stara płyta to ustaw 2x75)

PeJot