problem z ABIT'em BF6

Autor: Przemek (p-a-l-a-s_at_wp.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 16:25:54 MET

posiadam płyte głoowna Abit Bf6 Slot1 pod pentium2/3. Jakis czas temu zostal
na niej zaktualizowany bios,ktoory wedlug producenta umozliwia zapakowanie
na ta plyte celeronoow na magistrali 100Mhz (od 800Mhz).W biosie tej plyty
istnieja schematy do zdefiniowania posiadanego procesora.Kiedy wybierzemy
Celeron-widnieje tam lista procesoroow tego typu do predkosci 1Ghz.Problem w
tym ze po zapakowaniu Celeronna 1Ghz komputer po prostu nie startuje.Nie
bardzo sie na tym znam i nie wiem co moze byc przyczyną.Czy to sprawa
zasilania nowych celeronoow?czy ma znaczenie jakosc zastosowanej
przejscioowki FCPGA(w jednym z serwisoow podano mi nawet takie
wytłumaczenie) - nie mam zielonego pojęcia. Na koniec jeszcze jedno
pytanie - w tym samym serwisie usłyszalem ze mozna spalic nowego Celerona po
włożeniu go na przejscioowke PPGA(stare celerony) - czy to prawda ?

Z goory dzieki za wszelkie informacje i rady na ten temat i przepraszam za
niski poziom mojej wiedzy:)

Pozdrawiam wszystkich - LESZEK...