czy karta grafiki moze powodowac zawieszki ?

Autor: dmw (dmw_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 12:53:28 MET

Witam,

od kilku dni mam dosc uciazliwy problem- komp w roznych odstepach czasu
zaczyna mi sie wieszac- i mozna go zrestartowac jedynie na twardo. Nie wiem
co moze byc nie tak- wydaje mi sie, ze nie jest to wina softu- bo zawieszki
wystepuja zarowno pod windowsem jaki i pod linuxem. Mam dosc slaba karte
grafiki (s 3trio 2mb) - i zauwazylem ostatnio, ze sie troche grzeje... ale
zastanawiam sie czy wlasnie to jest glownym powodem.

--
pozdr  DMW