Re: Uzywac Norton Utilities czy nie?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 12:07:15 MET

> Jak w temacie, np.scan diska,speed diska (to wiem ze trzeba) ale np.
> windoctor itp. Czy takie zabiegi przedłużają 'żywotność' systemu np. 98se

być może

> lub 2000 lub XP? jakieś doświadczenia z tym softem?

wręcz przeciwnie. Norton nie opanował dobrze programowania systemów z
rodziny WinNT (w tym Win2K i WinXP), i efekty bywają przeciwne od
zamierzonych. Dobre narzędzia "niskopoziomowe" do tych systemów są dostępne
(za darmo) na www.sysinternals.com , zaś co do samej defragmentacji ....
osobiście polecam narzędzia wbudowane w system lub z ww. witryny.

B.