plyta glowna nie startuje

Autor: Gburan - Gbaran (gtodryk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 11:54:00 MET

Jestem kretynem i nie wiem dlaczego plyta glowna nie startuje. Dopiero jak
zrobie zwarcie na zasilaniu - zasilacz przejdzie w stan probkowania - wtedy
wylaczam zasilanie, wlaczam jeszcze raz i plyta startuje normalnie.
Uprzejmie prosze grupowiczow o uswiadomienie mnie w tej materii - co zrobic
z tym fantem - czyli jak to usunac. Jesli oczywiscie ktos sie spotkal z
czyms takim. Jak nie to trudno.

G-G