Re: Re: Jaki kupić monitor 17''?

Autor: Arkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 08:33:18 MET

> Uważasz, że warto jednak wybrać szczliniaka. Ja się ciągle wacham ze
> względu właśnie na te linie. Być może, rzeczywiście przestane je widzieć
> po jakimś czasie...

Coś za coś. Godząc się na linie (o których i tak po jakimś czasie zapomnisz)
zyskujesz jakość nieosiągalną przy zastosowaniu innych rodzajów masek.

> Co sądzisz o NEC FE750+ (wg danych technicznych ma bardzo dobre
parametry).

Nie znam tego modelu, nigdy na nim nie pracowałem, więc niewiele Ci mogę
powiedzieć. W pracy mam Multisync'a V720 i akurat ten model nie wystawia
dobrego świadectwa firmie NEC. No, ale FE750+ to inna bajka - inny kineskop,
inna elektronika, inne parametry itd.

Pozdrawiam,
Arkhan.