Re: Duron i p³yta

Autor: Loan (loan_at_poczta.fm)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 09:39:02 MET

> Wymieniam p³ytê i procesor. Procesor ju¿ wybra³em duron -1200, co do p³yty
> ze wzglêdu na cenê mam do wyboru ECS K7S5A - 281z³ lub Shuttle AK 312 -
> 352z³. Co s±dzicie o tych p³ytach. Która z nich jest stabilniejsza i
sprawia
> wiêcej rado¶ci z u¿ytkowania a mniej k³opotów?.

Plyta jest najwazniejsza i nie powinienes oszczedzac na niej. Lepiej kupic
tanszy procek, a dolozyc reszte do plyty. Nie inwestuj w ECS K7S5A bo nie
jest to rewelacja. Mialem z nia stycznosc i odradzam. Co do Shuttle'a to nie
mam zdania, ale raczej warto dolozyc 100 zl i kupic gigabyta, to juz klasa
wyzej

Rafal