Re: Płyty BX a grafika

Autor: DyzioS (ddus_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 08:35:29 MET

"Marek Szerszyński" <marek_at_poczta.pl> wrote in message
> GF4Ti

Powód jest prosty - nikt przy testach najnowszych kart grafiki nie daje jako
platformy płyty na BX tylko najnowsze pod P4,AthlonXP, BX'y obsługują tylko
AGP 2x - więc nie ma przeszkód aby istniała kart grafiki tylko AGP 4x
(niemożliwe? prawdopodobnie taka grafa nie miałaby szczelin w miejscu na
2x). Druga sprawa to odchodzenie producentów od testowania najnowszych kart
na chipsecie BX - to tylko kwestia czasu. A specyfikacja to nie wszystko -
mogą mówić, że zgodne, ale skoro nie testują to nie wiadomo na 100%. Zresztą
posiadacz takiej płyty raczej wolałby wiedzieć czy jak kupi jakąś nowość to
pójdzie na nim (vide GF256DDR - paliły płyty na BX, czy problemy płyt LX z
AGP kartami - praktycznie żadna nowsza nie idzie).
Zresztą kupilibyście np Radeon8500 nie mając pewności czy poleci a waszych
płytach? Ja sam mam chęć na GF3Ti200 ale właśnie z powodu braku sygnałów, że
ktoś ma taką konfigurację i chodzi to sam nie mam 100% pewności.