Re: jutro kupuje kompa...

Autor: eMGieB (emgieb_at_wp.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 02:02:01 MET

Hi!

Marek Szerszyński <marek_at_poczta.pl> napisales(as):

>Możesz mi powiedzieć jak? Nie masz na myśli chyba tych wszystkich
>pfd100, pci_latency i 4in1? Szukałem rozwiązania tego problemu
>przez rok. W końcu wyje...em płytę bo mi nerwów napsuła.

Przeca ostatnio uatki powychodzily... :) Zrestza ja nigdy nie mialm
porblemow :) A teraz wrocilem na lono Asusa A7V i dlugo go nie
zamienie na nic.. a za 3 lata bde go tak zarliwie wyznawal jak Wojtrus
swojego BH6 ;>

--
[ Marcin "eMGieB" Brzozowski ------ emgieb_at_wp.pl ------ GG: 133936 ]
[ GSM: 604-637-800 --- WWW: komputery.wp.pl --- ICQ: 49474044 ---- ]