Re: płytka CD-RW jaką ?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 00:24:27 MET

Andrzej Kaczmarek wrote:

> A mają logo 'CDRW HiSpeed'? Jeżeli mają to nic dziwnego, jak nie, to jedyne
> co mi przychodzi to to, że płytki nie są 'certyfikowane' dla CDRW HiSpeed i
> to że się palą x10 to przypadek ;) Ale niech lepiej się spece wypowiedzą.

NIE MAJĄ napisane 'CDRW HiSpeed'!!!
Co do wypalania CD-RW: nikt Ci jeszcze nie powiedział, że płyty CD-RW
mają zapisane w ATIP dozwolone prędkości nagrywania??? Gdyby wspomniane
Dysany (dodam, że niektóre u mnie mają już ze 100 nagrań - zawsze x10)
nie miały wpisu "Recording Speeds: min. 4X - max. 10X" - to możesz
się wysilać, a i tak nagrywarka NIE POZWOLI nagrać x10!!!

P.S. Ja Wreszcie zauważyłem różnicę między 'CDRW HiSpeed', a 'CDRW x10
compatible': tych pierwszych starsze wieże oraz CD-ROMy <10 nie czytają,
a te 'compatible' czytają bez problemu ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|