Re: opinie na temat ECS K7S5A

Autor: Zrath (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 22:43:01 MET

> Po kolei - daj sobie spokój z LAN'em, są potwornekonfliktyu z niektórymi
> DIMM'ami.... ogólnie beznadzieja z tą siecią...

nie zanotowałem żadnych problemow ani z instalacja ani z praca z tym
wbudowanym LANem ... wszystko dziala OK

> Jest możliwość puszczenia pamięci na 166Mhz, ale trzeba wgrać specjalnego

na dowolnym BIOSie mozna ustawiac z poziomu systemu sporo roznych szyn (
100, 103, 107, 110, 112, 124, 133, 138, 142, 150, 166 ... , podobnie z
pamieciami )

> BIOS'a. Z DDR'ami płyta jest baaaaardzo dobra, ale i bez nich w zupełności
> wystarcza. Największy kłopot, jaki jest z tymi płytami to zintegrowany
> dźwięk.... jak masz zewnętrzną muzykę to OK, jak nie, to będziesz musiał
> trochę pogłówkować.

dzwiek tez nie sprawia klopotow - kwestia poprawnej instalacji driverow :)
w tej klasie cenowej - najlepszy wybor