Czym zastąpić SB AWE 64 ?

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Thu 14 Mar 2002 - 00:31:37 MET

Witajcie!
Mam kartę jak w temacie (na ISA). Jakość dźwięku jest po prostu
wspaniała, karta mimo swojego wieku (6 lat) powala mnie na kolana
jakością. Mam dosyć dobry sprzęt muzyczny i czułe ucho - zatem przejście
na AC97 zupełnie nie wchodzi w rachubę.

Potrzebuję: wysokiej jakości dźwięku - czystości, dynamiki, bez szumów.
Potrzebuję też możliwości regulacji poziomu basu i sopranu i co najmniej
tak dobrego podbijania basów co w AWE. Kto kiedyś słyszał tą kartę, wie
co mam na myśli. Tylko bez propozycji kupna subwoofera ;>
Preferuję podejście do dźwięku w stylu technicsa lub pioneera a nie
sony. Muzyki słucham z mp3 - vbr.

Jaką kartę muzyczną polecacie ? Może być używana - liczy się tylko
jakość (i cena do 200zł). Nie są mi potrzebne żadne bajery poza jakością
dźwięku (chociaż odtwarzanie z próbkowaniem 48kHz byłoby miłe).

TIA
PS: nowe płyty nie mają slotu ISA - stąd pytanie.

--
    [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]
 "Women like sex - they act like they don't, but they do"