Uklad Scalony

Autor: Eurycide (eurycide_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 21:52:11 MET

Re wszystkim.

Na poczatku jedno zacytowane zdanie:

Użytkownik "Ala" <ala5_at_go2.pl> napisał w wiadomości "Juz kolejny dzien
wertuje strony www w poszukiwaniu materialow o tematyce: "Historia rozwoju
ukladow scalonych i monitorow" i co? i nic?"

Hieh troche mnie to rozbawilo bo... hmmm sam poszukuje czegos o ukladach
scalonych, jak to sie w ogole zaczelo, jak powstaly, kto jest ich
przyslowiowym ojcem. Czyli sama historia. A co do monitorow to stali bywalcy
grupy wiedza ze jakis czas temu szukalem... informacji o monitorach i ich
historii. A tutaj czytajac ostatniego posta... heh zdziwilem sie.
Czyzby nijaka ala chodzila do tej samej szkoly co ja? :) Nie wiem po co jej
to, ale ja potrzebuje na prace zaliczeniowa z informatyki. Jesli o monitory
chodzi to dziekuje klubowiczom tej grupy za pomoc! Doszly do tego jeszcze
uklady scalone no i znow pojawia sie problem...

Nie wnikam kto to jest ala5 - byc moze sie dowiem bo napisalem do niej, lecz
prosze was o jakies informacje. Byc moze ktos wie cokolwiek na ten temat,
bylbym wdzieczny.

Pozdrawiam

Eurycide