Re: starocie

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 21:00:26 MET

http://www.rbfcomponents.com/conner.html

>Jest w tym tez modem Bondwell B386SL (modem pcb) ver 1,2 - tez nie wiem co
>to dokładnie

Tego nie znam, (pewnie 9600).

>Może ktoś ma jeszcze cos takiego albo miał stycznosc z takim wynalazkiem,
>byłbym wdzieczny za wszelki odpowiedzi

Nie miałem styczności, ale może coś znajdziesz na
http://www.obsoletecomputermuseum.org/

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -