Re: Soltek na kt266a czy na kt333?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 18:53:07 MET

Slaff nie zobaczyl begin__(a powinien :P) ale za to naplodzil :

1 toppost = debil :\

> Jasne - zawsze można czekać !!!

nie pisze o czekaniu , wrecz przeciwnie , pisze o kroku w TYL zamiast
pedzic i wydawac 2x wiecej

> HI HI - ale tak rozumując to zawsze będziesz czekał - no i zawsze
> części z drugiej ręki...

tak wlasnie robie , tz nie czekam tylko mam wszystko o epoke w tyl ,
mam TYLKO TB 1.4 (jeszcze miesiac temu tylko durona 600_at_900) , mam
tylko KT133A chodzace na 140MHz cas 2-2-2 (wydajnosc taka sama jak
KT266A ECSa/szutla/innego bardziewia w cenie poniszej 400zl + droogie
DDRy)

> Chłopie zapomniałeś jaka to radocha mieć coś nowego - potestować

alesz ja mam radoche z pieniedzy ktore zaoszczedzam :)

> itp itd - jasne że kosztuje ale ile fajnej zabawy?

fajniejsza to miec gaz techniczny w samochodzie za 2k zl np

> Upgreadomaniakiem być to jest to !

ja jestem - ale z rozumem

Pozdrawiam.

--