Re: Gdzie ustawic IODQ (cokolwiek to jest) ?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 18:16:26 MET

Użytkownik Lulek <lul3k_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:jk8s8u8uh3afgo87oirab64rdulnj0j0ia_at_4ax.com...

> Wrzuciłem memoryenabler'a, więc jest bank interleave 4-way. Szyna chodzi
> na 105, sądzę że na 109 ten procek nie pójdzie. W BIOS-ie nie da się
> ustawić CAS, ale pamięci chodzą na turbo (to jest to samo?). W każdym
> razie chodzi stabilnie.

OK. Ale sprawdź w Sandrze @ ile Mhz działają Ci pamięci.
Jak masz PC133 to spróbuj spowolnić fsb do 100 i włączyć pamięć
@133Mhz - czyli host_clk+33 lub coś podobnego (nie zostawiaj na np.auto)
Cas może się u Ciebie nazywać np. cycle length.

PeJot