Re: skąd baterie do UPS'a??

Autor: Robert Polkowski (polak_at_ask-blonie.prv.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 14:36:45 MET

Użytkownik "KJanik" <chrisjan_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> A czy są jakeś parametry które powinien mieć taki akumulator tzn. jake
> napięcie, pojemność or sth???
> Chodzi o to żeby trzymał jak najdłużej.
>
> Pozdrawiam
> KJanik

Jak masz oryginalne aku to spisz wartosci.
Zazwyczaj w takich popularnych ups'ach to jest 12V i okolo 7Ah.
(Wg. strony Evera wlasnie taki siedzi w MP500)

Jak nie zalezy ci na wygladzie ups'a i chcesz miec wiekszy zapas
to podlacz na luznych przewodach (tylko grubych ;)) jakies
aku 12V i wiekszej pojemnosci.

Ja mam MP400, po padnieciu fabrycznego aku,
podlaczone mam 2 x 32Ah + 7Ah.
Zasila dwa komputery, jeden monitor, lampke biurkowa i
wszystko chodzi wiecej niz 2-3godziny (dluzej nie chcialo mi sie czekac ;) )

--
Robert Polkowski  polak_at_ask-blonie.prv.pl  www.ask-blonie.prv.pl