Seagate U6 (moze NTG)

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 13:46:03 MET

Witam.
Moze zaczne od konfiguracji:
plyta procomp bz875z (UDMA33)
cel366_at_413 (75/37 MHz)
seagate U6 40GB (ograniczony zworka do 32GB)

Problem:
Przy kopiowaniu (zwlaszcza malych plikow) zuzycie procesora w granicach
90% !!! (w niosie UDMA wlaczone)

Z racji ze sprawdzam pod win2k moze to byc NTG (za co przepraszam)
niestety nie wiem jak sprawdzic obciazenie procka pod dosem...
zanaczam ze w winie2k mam wlaczone udma wiec to chyba nie problem
systemu.

Czy istnieje mozliwosc ze dysk ma ustawiony tryb powiedzmy PIO,
lub czy jesli jest ustawiony na UDMA100 wplywa to na obciazenie
procesora???

Przeciez w koncu przy wlaczonym udma obciazenie powinno byc ok 5-10 %.

p.s. sciagnalem kiedys programik ze strony seagate do ustawienia w tym
dysku trybu UDMA100 ale nie wlaczalem go zeby nic nie spieprzyc.. moze
jednak trzeba bylo???

--
Pozdrawiam     Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl  GG:2200145