Re: Panel LCD - ktory wybrac - BARDZO prosze o rady

Autor: Rafal Neumann (neumann_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 13:23:04 MET

"<< eMKa >>" <mk_at_alert.pl> wrote in message news:3c8f400f_at_news.vogel.pl...
> Po tym co napisales, wydaje mi sie, ze szukasz monitora LCD 7".
> Bo dobry, o krótki czasie reakcji, dobrej firmy, 15" kosztuje od 2300-2700
> netto...
>
> Te do 2kpln to raczej szajs dla "szpanerów".

glupoty opowiadasz, ja polecam samtrona 51S za wlasnie 2000zl ktory jest de
facto samsungiem ktory kosztuje jakies 2300-2400 (samtron to druga marka
samsunga) rozni sie
tym ze nie ma glosnikow - jednak to te same monitory mwygladaja tak samo i
maja te same parametry
,mam taki monitor od paru miesiecy

wrazenia: nie zamienilbym go na nawet najlepszy CTR,czytam na nim ksiazki
(!) , gram w gry(unreal tournament)i ogladam divxy - nie ma zadnego
smuzenia,jakos perfekcyjna - tez sie tego obawialem przy kupnie i uwaznie
go obejrzalem
najwieksza jego zaleta jest to ze nie bola mnie w ogole oczy - nawet jesli
siedze 8 godzin non stop przed komputerem nie czuje zadnego zmeczenia - przy
monitorze CTR po paru godzinach mialem oczy jak krolik

najlepiej jesli sam go obejrzysz - sprzedaja je w Vobisie - mozna pojsc
kazac sobie wlaczyc i na wlasne oczy sie przekonac,w innych sklepach LCD
masz tylko na zamowienie i kupujesz kota w worku,poza tym bedziesz mogl
sprawdzic czy nie ma martwych pixeli - poza tym masz dluga 2 letnia
gwarancje na elektronike i lampy(w innych markach owszem masz gwarancje dwa
lata ale na lampy czasami tylko pare miesiecy)

w kazdym razie polecam zdecydowanie LCD, bedziesz bardzo zadowolony
aha jeszcze jedno - monitor pracuje TYLKO z jedna rozdzielczoscia - 1024
przy 800 nawet nie ma co go wlaczac bo traci na jakosci jakies 90%,ale
ostrosc i jakosc jest tak wysoka ze absolutnie to nie przeszkadza

pozdrawiam

Rafal Neumann