Re: Barrcauda IV i DMA

Autor: Exeqtor (rfrankow_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 08:42:44 MET

Użytkownik "Mateusz Prichacz" <oczywiscie_at_bledny.adres> napisał w wiadomości

> I prawdopodobnie jeszcze wyłączyć DMA w BIOS-ie. U mnie dopiero wtedy
> Winda włączyła DMA. Ale osiągi nie są szalone. Lepiej nową płytę lub
chociaż kontroler kupić
Jesli wylacze DMA w biosie to wlaczy mi sie DMA w Windowsie? Troche to
dziwne ale sprobuje. Stary dysk mial wlaczone DMA w biosie a w windzie mu
sie samo wlaczalo.
Plyte zamierzam zmienic tylko potrzebuje czasu na zbiorke funduszy :-),
dlatego nie kupilem kontrolera bo to kolejny wydatek

Mam tylko pytanie, czy przelaczanie trybow pracy z UDMA100 na nizsze i z
powrotem moze uszkodzic dysk?

Exeqtor