Re: Diagnostyka nagrywarki.

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 03:01:40 MET

"c0r3" <c0r3_at_o2.pl> napisal w
news:a6lqob$mcm$1_at_flis.man.torun.pl:

> System u mnie to W 2000 i z przykroœciš stwierdzam, że dla
> drugiego kanału IDE mam ustawione "Tylko tryb PIO". Więc
> chyba jednak nic już z niš nie zrobię.
> Trudno.

Nie zalamuj sie :) Jest jeszcze jeden sposob. Odinstaluj w
menadzeze urzadzen caly kontroler na ktorym jest nagrywarka i
zrestartuj kompa. Winda zainstaluje kontroler od nowa i
teoretycznie powinien wlaczyc sie tryb DMA. O ile nagrywarka w
ogole go obsluguje.
Nie wiem czy to pomoze ale to dobry sposob w przypadku: za
cholere nie moge wlaczyc trybu DMA w CDeku pod win2k.

--
		Pozdrawiam
                Luka