Re: Abit BX6 rev.2 - jaki procek ?

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 00:12:41 MET

On Tue, 12 Mar 2002 11:38:45 +0100, Rafal Tomasik
<rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl> wrote:

>Witam !
>
>posiadam płytę Abit BX6 rev.2, od początku chodzi bez zarzutów
>więc raczej nie chciał bym jej zmieniać, ale procesor jak najbardziej !
>
>w związku z tym mam pytanie
>- w jaki najmocniejszy procek mogę zasilić ową płytę ?
> mam najnowszy bios (4/8/01) wg. informacji max procek
Hmm ja mam QR - chyba to bylo ostatnie ?

> jaki mogę do niej założyć to PIII700 i Celoron 600
>na prawdę nie można założyć nic lepszego ?
>- np. Celeron 1 GHz

Teoretycznie wsadzisz kazdego Celerona ale nie Tualatina
Ja pol roku temu wrzucielm C800, czasem chodzi na 1066.
Jak dotad wszystko OK, poza tym ze juz mi dwa razy wywalilo
kondensatory na plycie - ale wymienilem na mocniejsze i jest OK.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie