Rysa i ulamany rog na AMD

Autor: Tempus (tempus_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 23:48:13 MET

Na moim Duronie jest na krzemie malutka rysa (może 0,5-1 mm) przy brzegu,
prostopadle do niego oraz róg minimalnie ukruszony (0,1-0,2 mm). Komp
zawiesza się średnio co 2-4 dni, najczęściej przy starcie. Teraz mam XP (po
sformatowaniu dysku). Poprzednio miałem Me - było tak samo i wyświetlało
błędy 0E (są to błędy pamięci). Mam dwie kości pamięci i na każdej z osobna
były te błędy. Testowałem różne ustawienia Biosu - bez rezultatu. Procek nie
był podkręcany.
Czy takie małe uszkodzenia rdzenia mogą być przyczyną tych problemów?