Re: sb awe64

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 00:23:33 MET

Adasiek Zwierzaczek wrote:

> hmm; czyli nie widze mozliwosci nagrania czegokolwiek z sensowna
> aplituda; okazuje sie, ze jak dam suwak na maksa i nagrywam, to
> wynikowy plik jest cichy, tzn. nie przekracza 1/4 skali; /takiej
> ogladanej np. w coolEdit/;
>
> poszukam sobie drajwerow ktore potrafia ustawiac te mnozniki;

Z doświadczenia wiem, że najbardziej znośne DRV są zawarte w pakiecie
DirectX v6.1 (w nowszych nie ma DRV ;-(
Zresztą te mnożniki udostępnia większość DRV, ale niestety
standardowy mixer z windowsa nie ma do nich dostępu (trzeba użyć
mixera Creative'a)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|