Problem z wylaczaniem kompa

Autor: Sebantol (sebantol_at_sadyba.elartnet.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 23:16:19 MET

Czesc,
Mam taki problem. Od pewnego czasu moj komputer po wybraniu opcji "zamknij
system" restaruje sie jakbym wybral "uruchom ponownie"
Mam zainstalowane Win98 na Celeronie 533A_at_800 na plycie MSI BXMaster MS-6163
ATX BX13
Do tego przy wkladaniu kabla zasilajacego do gniazda w zasilaczu komputer
sie uruchamia. Wczesniej bylo slychac tylko jak zasilacz rusza i natychmiast
sie wylaczal (podobno tak sie testuja zasilacze ATX) - czyzby padl zasilacz?
Obudowa jest nowa, zasilacz tez.
Bede wdzieczny za wszelkie sugestie
Pozdr.
Sebantol