skąd baterie do UPS'a??

Autor: KJanik (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 18:26:52 MET

Wlaśnie, chciałbym kupić takie baterie i moje pytanie brzmi:
gdzie je można dostać(np. adres www) i za ile??
Dostałem 2 nieco przechodzone ups'y (jeden EverMP500, drugi, ciężko
stwierdzić) i zachowują się one dość dziwnie. Kiedy nie ma napięcia w sieci
a prubuje włączyć kompa, to sygnalizują przeciążenie i się wyłączają,
natomiast jeżeli wyłączyć zasilanie przy pracującym kompie to chodzą ok 5
min. Czy dobrze przypuszczam że to zjechane baterie??

Czy do ups'a można podłączyć bądź jaką baterie, czy musi to być ściśle
określony model??? Może da się wymienić na jakąś pojemniejszą??

Pozdrawiam
KJanik