Re: mysz - pytanie :)

Autor: Agnieszka (yaga7_at_poczta.fm)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 18:11:58 MET

Użytkownik "R.B." <mailto:robert.bargiel_at_pandora.be> napisał w wiadomoœci

> Sprobuj jeszcze moze tak. Przeinstaluj system, bez instalowania tych
driverow do myszy, zostaw ja jako zwykla mysz. Z Microsoft zciagnij
wszystkie nowe updates i dopiero wowczas instaluj nowe drivery. Dotyczy to
rowniez innych urzadzen.
> Jak to nie pomoze to idz gdzies do jakiegos sklepu gdzie to sprzedaja i
popros, aby ci sprawdzili tego gryzonia na ich compie.

> Nie zalamuj sie, przeciez to groszowa sprawa. Nastepnym razem kup mysz
Microsoft. Nie psuja sie i drivery zawsze dzialaja z ich OS. :-)

Jesli chodzi o reinstalke ponowna, to ja sie wole w to nie bawic - jeszcze
cos zepsuje ;)
Dlatego jak nie pomoga metody do tej pory stosowane, czyli bawienie sie
sterownikami, to pewnie trzeba bedzie zakupic nowa :)

Pozdrawiam

Agnieszka