Re: Jakiej firmy DDR są dobre i tanie ?

Autor: PAIN (zoo_at_UsunTenFragmentRazemZKropka.poczta.fm)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 17:04:51 MET

> Dzwoniłem właśnie do AGE i rzeczywiście mają te Elixiry tylko nie
wiem czy
> one są dobre
> Jak by ktoś miał toś takiego miał w kompie to niech coś napisze na
ile CL
> chodzą
CAS 2.5
Chodza na FSB 155MHz(x 10.5).
Procz tego, ze jedna kosc byla zwalona, jak kupilem i musialem
wymienic nie narzekam. No moze tylko na to, ze jak puszczam jakis test
dosowy to wskazuje na skopane komorki, ale najlepszy tester pamieci na
swiecie (vel Windows) dziala stabilnie i bez najmniejszych zaklocen
(kilka wersji Win.).

PAIN
P.S. Pamieci na CAS 2.0 NIE pojda stabilnie.