Re: RADEON czy GF3 czy kurde co ?????????

Autor: www.Meteoryt.NET (marcin_at_polandmet.com)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 16:48:40 MET

> Eeee ... taki prosty wybór ... oczywiście Radeon 8500 ... lepszy obraz,
> zbliżona wydajność (jak ktoś lubi się "zabijać" o kilka fps to R8500 ma
ich
> średnio licząc więcej), lepsze i bardziej funkcjonalne wyjście TV ... ale
> jak na to nie patrzeć droższy od GF3Ti200 ...

no tak, a poza tym np. taki Winfast czy Asusek to sie da jeszcze podkrecic
ladnie itp.
Mialem przedtem Creativa Annihilatora PRO na DDRach i jak na GF1 karta byla
SUPER.
Tak wiec ja bym tak znow nie wybrzydzal co do kart na kosciach nVidii.
Mialem np. Matroxa G450 i powiem ze nic specjalnego. Grafika dobra, ale nie
lepsza niz w tym Creativie. A wiem, bo slepy nie jestem, a monitorek mam
Flatron 795FT+

tak wiec mamy odwieczny problem co i za ile :(