Dziwne obroty wentylatora

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 15:41:43 MET

Witam

Mam takie pytanko. Od jakiegos czasu wiatrak na moim coolerze (Titan
D5TB) kreci sie szybciej o jakies 100 obr/min i do tego zmienia ta
predkosc dosc czesto (ladnie to slychac). Jestem juz gotow zalozyc 7812
ale chcialbym najpierw wiedziec co jest? Wczesniej tak nie bylo.
Stabilizator na plycie szlag trafil? Plytka Asus A7V.

--
Raf                                           raist_at_poczta.fm
"Inteligencja  to umiejetnosc  przekonania ludzi, ze jest sie