Re: Flatron 795/795+

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 13:36:13 MET

Użytkownik "kedar" <kedar_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Jak to sie nie da (nic nowego owszem), na dyskietce z driverami masz (ja w
> kazdym badz razie mialem) programik do ustawiania parametrow monitora,
taki
> bajer ale kumple pewnie tego nie maja :)
No dobrze - czyli mozna ale czy mozna cos wiecej niz w OSD ? Troche mnie
sprawa pali bo mam 4 typy do wyboru:
1)FT 795 (ew ten z + jak mozna cos pomechlac przez USB ale wiecej niz przez
OSD)
2) szajsung 757dfx
3)szajsung 755dfx
4) philps 107p20
i sprawa jest taka ze gdzie nie zobacze flatrona to ma skwaszone gorne i
dolne krawedzi ekranu - zawsze sa wygiete do srodka (do tej pory 2 widzialem
bez tego feleru). Szajsungi mnie intersuja ze wzgledu na rzekoma jakosc i
solidnosc tej firmy (czasem pracuje na 700IFT i zle nie jest - BTW to czym
sie zrozni 700IFT od 757DFX ?) a philips ma szczelinowa maske a ja bardzo
lubie nasycone kolorki bo sam w domciu mam neca fe750.