Re: Jaki kupić monitor 17''?

Autor: Adam Major (amajor_at_tenbit.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 13:32:29 MET

Witam!

> Moje wymagania odnośnie parametrów technicznych to:
> - 17 '' CRT płaski
> - 1024x768@ 100 Hz , 1280x1024@ 85 Hz
> - bez dodatków multimedialnych (głośniki itp.)
> - cena do ok 1300

Proszę nie zaczynajcie wojny między markami sprzętu i pustych gadek w
stypu trzeba wydać xxxx aby mieć super sprzęt. Moje wymagania są jak
wyżej podałem.
Naprawdę interesuje mnie wasza opinia o jakości dobrych modeli z
perforowaną maską. No i liczę na wasze typy modeli spełniających moje
kryteria.

Dziękuje również wszystkim, któzy już zaproponowali swoje modele.
Chociaż chcę prosić aby (jeśli możecie) wypowiedź nie ograniczała się
do podania nazwy producenta i modelu, lecz była bardziej opisowa ;-)

Pozdrawiam Adam.