Pamietliwa Fdd

Autor: Gurney Halleck (gurney_at_poczta.fml)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 12:52:08 MET

Witam
(pisalem na inna grupe ale tam mi nie odpowiedziano wiec moze tu ?)
Mam pytanko niedawno przesiadlem sie z Me na 2000.
Wczoraj chcialem przekopiowac pare plikow na dyskietki
1. wkladam pierwsza dyskietke kasuje zniej pliki i laduje tam plik
"nazwa.roz"
2. wyjmuje dyskietke wkladam druga a tam plik "nazwa.roz" hm mysle pewnie
pomylilem sie. ale nie, w efekcie jaka dyskietke bym nie wlozyl "stacja
pamieta" co tam bylo na
poczatku jak sie tego pozbyc.
w winMe nie bylo tego problemu

PS. Jesli to bylo omawiane (szukalem ale nie znalazlem) to nie
przypominajcie mi ze zanim sie o cos zapyta trzeba sprawdzic czy juz o tym
nie bylo :)
Gurney Halleck vel Marek N
gurney_at_poczta.fm
Cesarz zyje niech zyje Cesarz