Re: jutro kupuje kompa...

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 12:34:04 MET

> Jak to ktos kiedys napisal "invalid user"? (press OK to replace user)

Wiesz, ja czesto uzywam zwrotu "SOA#1". Tylko drazni mnie, ze czasem, by z
czystym sumieniem go uzyc, trzeba sie urobic po lokcie, a i tak nie zawsze
wystarczy.

> Odzajaczkuj sie od KT133A - nie widze zadnych problemow w pracy.

Pare jednak by sie znalazlo :)

> Problemy z mostkiem poludniowym to nie problemy z KTxxx

Wiem, nie pisalem o 686B w kontekscie bledow w chipsecie KTxxx, ale w
kontekscie niedorobek VIA.

> Ale dzielenia przez zero to juz sie nie dalo naprawic. A tak trudno
> bylo znalezc? ;-)

A czy ja pisze, ze Intel jest czysty jak lza?

> Chektorze na nic Twoja rozpaczliwa walka.

Szkoda, ze jak na razie nikt nie podal zadnego trafnego dowodu na to, ze
sie myle w kazdym kolejnym punkcie. Coz.

> Mialem juz dawno Vertexa1 na MVP3 i zlozylem taki cos kilku osobom -
> dziala do dzis dzien znakomicie.

A czy ja napisalem, ze V1 _nie dziala_ na MVP3?

> Mam live'a i jakos nic sie nie dzieje - a moze to creative spierniczyl
> stery (oni to potrafia)

No wiec jak to jest, ze ludzie sie skarza na Live'a trzeszczacego rowniez
pod Linuxem? Kwestia sterow?

> A AGP x2 ustawialem na starym Epoxie (MVP3 jeszcze AT) i nigdy z tego
> powodu problemow nie mialem, pamiatki chodzily ustawione na Turbo -

Ze sie spytam: jaka to byla karta? Czyzby ktores z Voodoo (Banshee, 3..)?
:)))

> I740 te udalo mi sie zainstalowac - fakt tylko pod 9x, ale te karty na
> wszystkim sprawialy problemy. Osobiscie walczylem z nia pod NT4 na

Taak? Jakos nie pamietam problemow, zarowno pod 9x, jak i pod NT na TX,
LX, BX... Nawet na Aladdinie Pro sie zainstalowalo w miare gladko :)

> I lepiej juz sobie nic nie przypominaj (czyt. nie pograzaj sie bo MY i
> tak udowodnimy Ci, ze nie msz racji ;-)

Chetnie sie z kims pokloce. Bo na razie ciagle mi ktos wyskakuje z tekstem
"u mnie dziala". Jakby to mialo byc rownoznacze z tym, ze wszystkim innym
tez dziala (u mnie P3 dziala na szynie 170MHz -- czy to znaczy, ze kazdemu
innemu tez zadziala? ;) ).

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..