Re: barracuda iv - drapanie

Autor: Michal Malanowicz (evild_at_astercity.net)
Data: Tue 12 Mar 2002 - 10:54:37 MET

> I tu moje pytanie do wlascicieli 60'siatek, czy slyszycie cos podobnego,
> zwlaszcza kto ma niech porowna z wersja 40GB.

Mam model 80GB i dokladnie ten sam objaw. Co ciekawe w moim kompie
znajduje sie drugi taki sam dysk, tyle ze ze starszym firmwarem i nie
ma podobnych objawow. Nie przejmuje sie tym zbytnio, bo dysk dziala
bez problemow, choc przyznaje, ze pewien niesmak pozostaje.
Niestety, jak do tej pory nie znalazlem zadnego rozwiazania, choc uzywalem
juz niby programow do tych dyskow...

MM