Re: Jak podlaczyc kabelki do plyty

Autor: birkoff_at_go2.pl
Data: Tue 12 Mar 2002 - 09:14:37 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> i Mark <dragon_at_exclusive.pl>:

K> Metoda prob i bledow. Podlaczaj je na wloczonym komputerze nic sie nie
K> stanie.

Ale jak odwrotnie podlacze POWER SW (wlacznik) to chyba komp sie nie
uruchomi (atx)?
Boje sie ze jak ten akurat zle podlacze to moze sie spalic zasilacz przy wlaczeniu.

M> Jeden z nich powinien byc oznaczony malenkim trojkacikiem - to bedzie
M> plus...

Przygladalem sie dokladnie i faktycznie wtyczki sa oznaczone z drugiej
strony napisu. Dzieki, ale:
POWER SW - trojkacik z napisem KSP. Teraz mam dylemat, KSP to Power
Button czy Ground?
Inne sa oznaczone trojkacikiem z S. To na 100% jest plus, tak?